لعبة البيت بيتك

صفحة 9 من اصل 12 الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الأحد مارس 01, 2009 9:22 pm

خلاص انا حجزت تذكرتين سفر ماوصيكوش يا مودي

انت ودراغون خلي بالكو من البيت اياك تبهدلوه والا هعاقبكوا

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف Mody في الأحد مارس 01, 2009 9:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


لا ما تخافش

بس وصيتك قبل ما تسافر تاخد هدومك من البانيو

اشطة يا دراجون حلوة الحركة دي

_________________

..:.:: M.H ::.:..









avatar
Mody
المدير
المدير

ذكر عدد الرسائل : 1533
العمر : 26
المزاج : WaitinG ......
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 16/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الأحد مارس 01, 2009 11:04 pm

هدوم ايه الى فى البانيو
الهدوم كلها نضيفة وفى الدولايب

وبعدين انت ودراجون مش هاتيجو معانا ليه ؟
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف bluewild dragon في الأحد مارس 01, 2009 11:10 pm

كان ودى والله يا جماعه بس انا عندى تدريب خمس ايام فى الاسبوع
اصلى بلعب فى نادين مختلفين
ولما بكون فاضى بروح الكليه

_________________



avatar
bluewild dragon
المراقب العام
المراقب العام

ذكر عدد الرسائل : 601
العمر : 25
المزاج : مهندس
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الإثنين مارس 02, 2009 12:41 am

يا بنى عيش حياتك واهتم بدراستك

العمر مش بعزقه عالتدريب والنوادى
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الإثنين مارس 02, 2009 6:17 pm

الو انا بكلمكوا من البرازيل الجو هنا تحفة فنية اللي مجوش

معانا ميزعلوش ان شاء الله في الاجازة الكبيرة نصيف كلنا في

اسكندرية يكون الجو اتحسن في مصر

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الأربعاء مارس 04, 2009 10:30 pm

ازيك يا يحيى يا ريت تخليك على طول فى البرازيل

قصدى ترجع بالسلامة

يلا ابقى خد بالك من نفسك وبص يمين وشمال احسن تلبس فى جناح الطيارة
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الخميس مارس 05, 2009 12:24 pm

جناح الطيارة ده يا دوب اتكعبل فيه ماعلينا

البيت مش نضيف ليه هو ده الللي اتفقنا عليه يا مودي انت ودراغون

انتوا كده عمركوا ماهتتحملوا المسؤليه

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الخميس مارس 05, 2009 4:06 pm

مش ممكن الاتنين دول فى منتهى الاهمال

المفروض نقول لماما تشوف حل معاهم يا يحيى
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الخميس مارس 05, 2009 8:56 pm

ماما غلبت معاهم يا لولا ومش عارفة تعمل ايه

دي بسببهم هتعزل من البيت

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الخميس مارس 05, 2009 8:58 pm

لالالالالا
ما ينفعش يا جماعة لازم تعدلوا تصرفاتكم احسن ماما تعزل بجد
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف MOONLIGHT89 في الخميس مارس 05, 2009 9:00 pm

و ايه الازعاج اللي انتو فيه ده.... هو الواحد ما يعرفش ينام اربع ايام على بعض و لا ايه يا جماعة

مين اللي هيعزل تااااااااااااني ؟؟؟؟؟
avatar
MOONLIGHT89
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 727
العمر : 27
المزاج : الحمد لله
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الخميس مارس 05, 2009 9:09 pm

للاسف يا مون بابا كمان ناوي يعزل

اصلوا اتاثر جامد لما ماما عزلت

بس متقلقوش انا قفلت عليه الباب وحبسته

كله منكوا يا دراغون انت ومودي

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الخميس مارس 05, 2009 9:13 pm

حرام عليكو والله يا جماعة الى بتعملوه في بابا وماما ده

المفروض مودى ودراجون يعتذروا لبابا ويرجعوا ماما

ونوم ايه الى انتى عاوزة تناميه يا مون يلا اصحى شوفى الغسيل بلاش لكاعة
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف MOONLIGHT89 في الخميس مارس 05, 2009 10:39 pm

لا يا لولا غسيل ايه هو انا اعمل كل حاجة في البيت ده ده دورك انتي في الغسيل مش شايفة يحيى و مودي و دراجون سايبين اطنان ... ايه ده هو انتم بتعملو عروض ازياء ما تخفو شوية
avatar
MOONLIGHT89
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 727
العمر : 27
المزاج : الحمد لله
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الخميس مارس 05, 2009 10:52 pm

لأ مش عرض ازياء يا مون ده عقبال عندك دراغون الله يسامحه كل شويه

يودينا الجيم معاه عشان نتمرن لحد ماهد حيلنا وبكده الهدوم بتتبهدل بسرعة

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الخميس مارس 05, 2009 11:01 pm

خلاص يا جماعة العملية فالنملية كلوا تمام والهدوم كلها تمام وفى الدولايب

بس لو سمحت يا يحيى وطى التسجيل شوية علشان مش عارفة اذاكر
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الخميس مارس 05, 2009 11:14 pm



كده حلو اي خدمة يا لولا

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في الخميس مارس 05, 2009 11:21 pm

ماشى يا يحيى كلو بحسابه
انا هاقول لماما عليك
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في الخميس مارس 05, 2009 11:36 pm

ما هي خلاص عزلت انتي لسة فاكرة وانا دلوقتي هاعمل اللي في مزاجي


Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف MOONLIGHT89 في السبت مارس 07, 2009 7:26 pm

اه و مالو خلينا نهيس شوية يا بنتي انتي هتكتمي على نفسنا كده على طول

ما تسيبك يا بنتي من المذاكرة دي و عيشي حياتك الكتب مش هتهرب... lol! ...

باقول ايه ما حدش شاف مودي و لا ايه ده من ساعة ما نزل ما تطلعش تاني ربنا يستر لا تكون خبطتو نملة
avatar
MOONLIGHT89
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 727
العمر : 27
المزاج : الحمد لله
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف lola في السبت مارس 07, 2009 7:39 pm

اه والله ربنا يستر عليه مش عارفة مختفى فين
avatar
lola
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 700
العمر : 26
المزاج : مش عارف
تاريخ التسجيل : 11/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف yahya hamid في السبت مارس 07, 2009 8:30 pm

الحل عندي يا جماعة تعرفوا حصل ايه لمودي انا ضربته عشان

مبيسمعش الكلام وقاعد يعيط ياريت تبقوا تصالحوه

_________________
avatar
yahya hamid
مبرمجاتي المنتدى
مبرمجاتي المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 643
العمر : 26
الموقع : http://shghal.yoo7.com
المزاج : سعيد
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف motcho22222 في الأربعاء يونيو 10, 2009 9:08 pm


ايييييييييييييييييييييييه

ابن عمى يضرب وانا عايش

ليه

ده المثل بيقول انا وابن عمى على الغريب

حصن نفسك بقى يا يحيى

على فكره دى مش نصيحه

ده تهديييييييييييييييييييييييييييد

وعلى فكره بقى

اللى بيخاف يستخبى بره

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ضحكات متقطعه شريره

_________________




would you safe my soul tonight

****motcho****
[/center]
avatar
motcho22222
فلانتينو شغال
فلانتينو شغال

ذكر عدد الرسائل : 1037
العمر : 24
المزاج : فارس زمن الحب الجميل
تاريخ التسجيل : 23/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shghal.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة البيت بيتك

مُساهمة من طرف MOONLIGHT89 في الأربعاء يونيو 10, 2009 9:35 pm

طيب اللي هيخرج يستغبى بره من موتشوووو يجيبلنا معاه خيار و النبي لما يرجع

(ده اذا رجع)
avatar
MOONLIGHT89
شعال سوبر
شعال سوبر

انثى عدد الرسائل : 727
العمر : 27
المزاج : الحمد لله
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 05/12/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 9 من اصل 12 الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى